Re: Προδιαγραφές μαθητικών Netbooks

Genika, mporeis na katebaseis to debian net-inst, na to baleis se ena CD kai na xreoneis 100.000 euro to ena. Den tha einai oyte paranomo, oyte kata toy license, oyte aisxos

Kai an kapoios to kanei auto de 8a ton 8eorousa tpt allo ektos apo magka pou brhke tropo (i 8uma) na to kanei...

καθόλου απίθανο. το επιτάσσουν οι προδιαγραφές:
http://ub0.cc/7J/5B

me sugxoreite tote, la8os mou. H periorismenh fantasia mou me tin mikroskopiki logikh mou den mporoun na ftasoun thn paranoia tis ellhnikhs pragmatikotitas sunduasmenh me tis monopoliakes taktikes tis mikromalakhs!

Eksakolou8o na pisteuo oti 8a eprepe na diamarturi8o(-ume) gia tin uparksh windows sta mhxanhmata ton paidion.

Tespa, kalhnuxta sas.

Nicholas Pattakos
      http://www.dwheeler.com/innovation/microsoft.html
The world is divided into people who do things and people who
get the credit. Try, if you can, to belong to the first class.
There's far less competition.
                                                 Dwight Morrow