Re: Εισβολή του NetworkManager

Την 26 Αύγουστος 2009 3:06 μμ, ο χρήστης Houtouridis
Christos<hoo2.ch.pub@gmail.com> έγραψε:
> [...]
> πλέον είτε με το χέρι (i[fw]config) είτε με τον wicd έκανα μια χαρά την
> δουλειά μου. Ο NM δεν "έβλεπε" ασύρματη κάρτα με 2.6.29 και 2.6.30 με
> την καμία.
>
> Έλα μου ντε που ήρθε ένας μοχθηρός packager και έβαλε το πακέτο gnome να
> έχει dependency στον ΝΜ. Τώρα δεν μπορώ να βάλω gnome χωρίς ΝΜ, ούτε να
> βγάλω το ΝΜ χωρίς να βγάλω το gnome. Και άρα δεν έχω wicd και συν τις
> άλλης δεν έχω ασύρματη γιατί με τον ΝΜ πάνω δεν μπορείς να την δουλέψεις
> ούτε με το χέρι.
>
> -- Ξέρει κανείς κανέναν τρόπο να βγάλω τον ΝΜ χωρίς να "πακετωθεί" ο

Καθώς το πακέτο "gnome" είναι metapackage, μπορείς να κάνεις το ακόλουθο trick.

# aptitude unmarkauto '~R^gnome$'
# aptitude remove gnome network-manager-gnome

Αυτό θα μαρκάρει όλα τα άμεσα dependencies του gnome metapackage ως
"μη αυτόματα εγκατεστημένα" και θα αφαιρέσει μόνο το metapackage μαζι
με τον network-manager-gnome.

> -- Αν αλλάξω τα φώτα στο πακέτο "gnome" και βγάλω το depentency στο ΝΜ
> θα έχω πρόβλημα μετά; (βγάλω το υπάρχων gnome και μετά εγκαταστήσω το
> "πειραγμένο")

Και αυτό να κάνεις, δεν θα έχεις πρόβλημα, αλλά δεν υπάρχει λογος να το κάνεις.

--
Γιώργος