Re: Μετάβαση από Ubuntu σε Debian

When the date was Monday 29 June 2009, Stavros Filippidis wrote:

Γεια σου, Σταύρο,

> Εδώ και πολλούς μήνες χρησιμοποιώ Ubuntu. Ξέρω ότι βασίζεται στο Debian
> και χρησιμοποιώ ήδη Debian σε εγκαταστάσεις σε εικονικές μηχανές στον
> υπολογιστή μου. Σκέφτομαι να μεταβώ από το Ubuntu στο Debian. Υπάρχουν
> κάποια πράγματα όπου από την αντίστοιχη εμπειρία σας ή τις γνώσεις σας θα
> πρέπει να προσέξω, ή κάποια προβλήματα που θα αντιμετωπίσω;

Αφού έχεις ήδη Ubuntu, το Debian δεν πρόκειται να σου προσφέρει κάτι διαφορετικό σαν εμπειρία. Η μετάβαση θα είναι μάλλον βαρετή διαδικασία.

Βάλε καλύτερα Slackware και δούλεψε σε αυτό τουλάχιστον 3 μήνες.

*Μετά* βάλε Debian. Θα το εκτιμήσεις σε ένα εντελώς διαφορετικό επίπεδο.

--
Michael Iatrou