Re: workshop proposal: QA uploads

2009/6/18 galaxico <galaxico@quad-nrg.net>:
> Υλικό στο wiki.debian.org στα ελληνικά μπαίνει κάτω από το
> wiki.debian.org/el αν προσέξετε. Δεν βρίσκω το πρόβλημα του
> να μπει εκεί η μετάφραση αλλά τέλος πάντων.
>
> Θα τυπώσω για το QAUploadsprimer σε αρκετά αντίτυπα και θα ετοιμάσω μια
> παρουσίαση με βάση αυτό και ό,τι άλλο σχετικό. Αν υπάρχουν ιδέες για
> συγκεκριμένα πακέτα με τα οποία θα ήθελαν κάποιοι να δουλέψουν θα ήταν
> χρήσιμο να το ξέρουμε.

Αν δεν υπάρχουν προεπιλεγμένα πακέτα προσωπικά θα ήθελα να δουλέψω
τουλάχιστον στο πακέτο των γραμματοσειρών old standard που τις είχα ξεκινήσει
δεν ξέρω πόσα χρόνια πριν αλλά τις σταμάτησα λόγω έλλειψης χρόνου.
Οι γραμματοσειρές είναι (για μένα τουλάχιστον) λίγο πιο δύσκολες από τα
standard πακέτα γιατί θέλουν να γίνουν build από τα fontforge sources.
Νομίζω ότι δεν είχαν ενταχθεί στο debian την τελευταία φορά που κοίταξα.

Επίσης υπάρχουν και τα dependencies του eclipse που πρέπει να γίνουν RFP
τουλάχιστον (και αν είναι δυνατόν και package) ASAP.

Αν τώρα βρεθεί και κανένα QAUpload που να είναι χρήσιμο, σίγουρα με ενδιαφέρει
αλλά δυστυχώς δε βρήκα καιρό να ψάξω ακόμα. Ίσως σήμερα το βράδυ στο
καράβι θα είναι ευκαιρία ;)  (αν και δε θα έχω υπολογιστή)

> Βασικά όμως θα χρειαστεί οπωσδήποτε η συνδρομή όσων
> έχουν μια καλή έστω προ-εμπειρία με το packaging και τις διαδικασίες.
> Σχετικά με αυτό υπάρχουν κάποιοι που θα ήθελαν να "δεσμευτούν"?

Κυρίως σχετικά με διαδικασίες, γιατί ας ελπίσουμε ότι debuild κλπ λίγο-πολύ όλοι
θα ξέρουν :)