Re: file και print server

2009/6/12 Dimitris Dalianis <dimitris@dalianis.gr>:
> Για το 3ο. Λογικα θα πρεπει να μπορεις να δεις το CUPS interface
> απομακρυσμενα με https://cups-ip:631

Μάλλον όχι (ελπίζω τουλάχιστον). Έχω την εντύπωση ότι η προεπιλογή
είναι να απαντά μόνο στο localhost. Θα ήθελες να μπορώ να μπω από
το σπίτι μου να παίζω με τις ρυθμίσεις του εκτυπωτή σου;
(Όχι, το password δεν είναι αρκετή προστασία).

Μπορείς πάντως να αλλάξεις αυτή τη ρύθμιση (π.χ., για να ακούει
και στο τοπικό σου δίκτυο) από το /etc/cups/cupsd.conf:

# Only listen for connections from the local machine.
Listen localhost:631 <--- Αλλάζεις το localhost και βάζεις το IP
Listen /var/run/cups/cups.sock