Re: file και print server

Ο openssh-server ΔΕΝ προεγκαθίσταται με το βασικό σύστημα που εγκαθιστά ο
debian-installer και θα πρέπει να εγκατασταθεί ΜΕΤΑ!

για αυτοματοποιημένες αναβαθμίσεις δεν είναι κάτι που θα το συνιστούσα
εκτός κι αν είναι πολύ συγκεκριμένο το σύνολο των πακέτων που χρησιμοποιείς
κι αν τρέχεις βασικά stable. Υπάρχει το apticron το οποίο ενημερώνει
για τις αναβαθμίσεις των πακέτων που εκκρεμούν. Υπάρχει και το cron-apt το
οποίο:

"cron-apt Contains a tool that is run by a cron job at regular intervals.
By default it just updates the package list and download new packages
without installing. You can instruct it to run anything that you can do
with apt-get (or aptitude)."
(απόσπασμα από το
http://www.debianadmin.com/automatic-update-of-packages-using-cron-apt.html)

hope it helps!