Re: Kwin Effects με intel 945

On Thu, 2009-06-04 at 13:03 +0300, Spiridon Pavlidis wrote:

> Ο πυρήνας είναι 2.6.29 και δεν έχω εφέ με τις αλλαγές στο xorg.conf.
> Με πυρήνα 2.6.26 και τις αλλαγές σε xorg.conf τα εφέ παίζουν και
> "direct rendering : Yes" έχω. Η μόνη αλλαγή που έκανα σε αυτό που
> προτείνεις ήταν να παραλείψω το:
> Section "ServerLayout"
>        Option          "AIGLX" "true"
> EndSection
> Γιατί δεν έμπαινε καθόλου σε γραφικό περιβάλλον. Ευχαριστώ!

Όταν λείπει το αρχείο xorg.conf ή όταν είναι ελλιπές τότε ο Xorg
αναλαμβάνει να το φτιάξει για σένα με default ρυθμίσεις. Μπορείς να το
διαπιστώσεις αν θές κοιτώντας το /var/log/Xorg.0.log αν πρώτα σβήσεις
τελείως το xorg.conf. Τώρα αν στο αρχείο που είχες δεν υπήρχε το section
ServerLayout, o xorg θα φτιάξει ένα για σένα. Αν όμως αποφασίσεις να
φτιάξεις εσύ ένα τέτοιο section, τότε θα πρέπει να γίνει σωστά. Δεν λέω
ότι το έκανες λάθος, αλλά βρίσκω την ευκαιρία να πω πως θα γινόταν κάτι
τέτοιο.
Κατ αρχήν. ***man xorg.conf***
Μετά... Θα πρέπει να μέσα σε αυτό(ServerLayout) να υπάρχει οπωσδήποτε
ένα Identifier και ένα Screen πεδίο. πχ:
Section "ServerLayout"
	Identifier	"LayoutSTD"
	Screen		0 "My_Screen" 0 0
	InputDevice	"My_Keyboard" "CoreKeyboard"
	InputDevice	"My_Mouse"	"CorePointer"
	Option		"AIGLX" "true"
EndSection

Τα InputDevices (My_Keyboard και My_Mouse) και το screen name(My_Screen) πρέπει να είναι τα ίδια με αυτά που χρησιμοποιούνται ως Identifiers στα αντίστοιχα πεδία. πχ:

Section "InputDevice"
	Identifier	"My_Keyboard"
	mpla mpla
EndSection
και
Section "InputDevice"
	Identifier	"My_Mouse"
	μπλα μπλα
EndSection
Section "Screen"
	Identifier	"My_Screen"
	μπλα μπλα
EndSection

***Σε κάθε περίπτωση ένα man xorg.conf βοηθάει.

Εφόσον τρέχεις 2.6.29 προτείνω να δεις αν μπορεί να βάλεις και το
libdrm2 το οποίο βρίσκετε στο repo του unstable.

--
Χουτουρίδης Χρήστος