Re: Να 'χαμε να λέγαμε για το open source...

> Έχει κάθε δικαίωμα να χρησιμοποιεί ότι πρόγραμμα θέλει ο χρήστης
> αυτός... Το μόνο που θέλω εγώ είναι να μην αποκλείει το ODF και να με
> «υποχρεώνει» να χρησιμοποιήσω το κλειστό format. Υπάρχουν λύσεις:
>
> http://odf-converter.sourceforge.net/
> http://www.sun.com/software/star/odf_plugin/index.jsp
>
> ...και ίσως και άλλες που δεν γνωρίζω.

Κατ' αρχήν να συγχαρώ τον Γιάννη για το θέμα που άνοιξε,
κατά δεύτερον τον Thanos για την πολύ καλή πρόταση του.

Πιστεύω πως λύσεις σαν την πρόταση του Thanos πρέπει να εφαρμοστούν άμεσα
από τους διαχειριστές που είτε ενδιαφέρονται για την προώθηση του ανοικτού
λογισμικού είτε όχι - πιεζόμενοι από εμάς. Εδώ πρέπει να δοθεί έμφαση. Το
κάστρο που λέγετε MSOffice δεν πέφτει εύκολα θέλει παράλληλες δράσεις.

και για να καταλήξω : odf+pdf+odf-converter είναι η ιδανική λύση για αρχή.

Η εμπειρία μου εν συντομία :
Είμαι χρήστης Linux εδώ και 3 χρόνια - και σε αυτά τα τρία χρόνια έχουν
γίνει αρκετά με την συνδρομή και του Γιάννη στην εταιρία που εργάζομαι
(>60 pc's) (postfix,squirrelmail - webmail,ldap,bacula backup,thunderbird,
OpenOffice και άλλα μικρά και μεγάλα project)

Από την αρχή του 2009 δοκιμάζω ως κύριο λειτουργικό σε περιβάλλον εργασίας
( το τονίζω αυτό ..!!!) το debian (lenny) - (δοκίμασα ήδη Ubuntu, Mint ..
αλλά ...debian και πάλι debian ...)

Τα προβλήματα συνύπαρξης MSOffice - OpenOffice μέσα στην εταιρία είναι
υπαρκτά και πρέπει να σώζω σε .xls, .doc κλπ, γι' αυτό χαιρετίζω την
πρόταση του Thanos.

Πρέπει όμως να τονίσω ότι το κύριο πρόβλημα για μένα είναι τα μικρά VBA
έργα που υπάρχουν και λύνουν τα χέρια στους χρήστες. Εδώ χρειάζεται
δουλειά από την κοινότητα.
Δεν είναι εύκολο να πεις ξανα - γράφω τον κώδικα σε κάποια άλλη γλώσσα.
Χρειάζεται μια ποιο έξυπνη λύση. Κάποιος converter ή κάτι άλλο. Γνωρίζω
για την προσπάθεια που γίνεται να τρέξει ο κώδικας VBA σε Οpen Office αλλά
έχει δρόμο μπροστά του.

Σωτήρης