Re: Fwd: Heads-up: KDE4 hitting testing tonight (UTC)

Idoy to kanoniko reply. To allo efyge katalathos.

On Sunday 17 May 2009, Nikos Kokkalis wrote:
> For those following testing, this is just a quick mail to let you know
> that KDE4 will become available in Squeeze with tonight's mirror pulse.
> (It's KDE 4.2.2, I'm told 4.2.3 will shortly be uploaded to unstable.)

To parakato isos na sas endaferei. Einai enas tropos gia na kaneis prota
dokimastiko upgrade kai na deis ti den tha paei kala.

http://www.v13.gr/blog/?p=14

Use it at your own risk.

p.s. Kserei kaneis giati pige to 4.2.2 sto testing kai den perimenan gia to
4.2.3? Ayth th stigmi tha anagkastei olos o kosmos poy exei testing na kanei
diplo upgrade (3.5->4.2.2->4.2.3) molis to 4.2.3 paei sto testing... diladi
mesa se 2-3 ebdomades.

<<V13>>