Re: ellak kai EEL/LAK

Alexios Zavras wrote [edited]:
> λεπτομέρεια: από την αρχή του χρόνου την υπολογιστική υποδομή
[του ellak.gr]
> τη διαχειρίζεται η ΕΕΛ/ΛΑΚ, γιατί αυτή έχει τους πόρους.

όπως πολύ σωστά μου επισήμανε ο Φαίδωνας με προσωπικό mail,
το μηχάνημα που τρέχει το ellak.gr είναι ιδιοκτησία της ΕΔΕΤ
και το διαχειρίζεται το ΕΔΕΤ.
η παραπάνω φράση μου αναφερόταν στο ανασχεδιαζόμενο website.

για να ήμουν πλήρως ακριβής, θα έπρεπε να πω:
- το ellak.gr τρέχει σ'ενα virtual host.  αυτό δε ξέρω ποιανού είναι.
  (δεν ξέρω αν έχει παραχωρηθεί από το ΕΔΕΤ στην ΕΕΛ/ΛΑΚ ή κάτι τέτοιο).
- το website το έχει αναλάβει η ΕΕΛ/ΛΑΚ (και με ένα διαγωνισμό
  το έχει αναθέσει στην OpenWorks)
- το φυσικό μηχάνημα είναι της ΕΔΕΤ και το διαχειρίζονται οι υπάλληλοί της
- α!  κάποια χρήματα ήταν από το ebusinessforum
- το ρεύμα το δίνει η ΔΕΗ, που την πληρώνει η ΕΔΕΤ
- α! αν στεγάζεται στο ΕΙΕ, ίσως ο λογαριασμός ρεύματος να πηγαίνει
  στο ΕΙΕ και η ΕΔΕΤ να πληρώνει το ΕΙΕ -- δε ξέρω
- φυσικά τα λεφτά της ΕΔΕΤ έρχονται από δημόσιες επενδύσεις
  και από κοινοτικούς πόρους
- τα οποία λεφτά του δημοσίου προφανώς έρχονται από μένα
  (και από όλους μας)
- άρα εγώ πληρώνω *και* για το ellak.gr (όπως και για όλα).
  τουλάχιστον γιαυτό μ'αρέσει να πληρώνω...  :-)

σοβαρά, τώρα, αν δε θέλουμε να φτάσουμε στο σημείο
κάθε mail να έχει από κάτω footer με τα αστέρια της ΕΕ
και "η διακίνηση αυτού του email συγχρηματοδοτήθηκε
από τους παρακάτω φορείς:", ας σταματήσουμε εδώ
και απλά να θυμόμαστε ότι κάθε τι που λέμε
αποτελεί απλοποίηση μιας μεγαλύτερης εικόνας...

--
-- zvr --