Re: [Fwd: Re: [Open-source] Πρόσκληση για συνέδριο δημιουργών (developers) ΕΛ/ΛΑK]

Faidon Liambotis wrote [edited]:
> [...]
>
> Όσον αφορά το "πώς να γίνετε developers", ελπίζω να μην πάρει κανείς
> μάθημα από εσένα γιατί, ως γνωστόν, είσαι πολύ busy να διοργανώνεις το
> DebConf στην Ελλάδα ώστε να μην προλαβαίνεις να απαντήσεις στις
> ερωτήσεις του AM σου -- HOWTO get rejected θα ναι λοιπόν.
>
> Σόρρυ για τη χολή και το δηλητήριο αλλά παραλίγο να μου βγει ο καφές από
> το στόμα με αυτά που διαβάζω!
>
> Φαίδων
>
> ΥΓ. Αν και πολύ πηγμένος, ελπίζω να καταφέρω να παραστώ κι εγώ στην εν
> λόγω διημερίδα. Αν θα είμαι εκεί, διαθέσιμος για οτιδήποτε θέλει ο

όπως συμβαίνει πολλές φορές, και κυρίως σε χώρους εθελοντικής προσφοράς,
η αξιολόγηση και η επίτευξη του βέλτιστου αποτελέσματος προκύπτει
από τη συμμετοχή όλων.  αν πραγματικά πιστεύεις ότι κάποια πρόταση
παρουσίασης δε θα βοηθήσει αυτούς που θα την παρακολουθήσουν,
κατέθεσε και τη δικιά σου και τεκμηρίωσε γιατί είναι καλύτερη
("είμαι επίσημος DD, ιδού το έργο μου, το κατέχω το άθλημα").

αλλά χωρίς εναλλακτικές προτάσεις παρουσίασης/workshop,
πιθανότατα θα εγκριθεί οποιαδήποτε πρόταση από το τίποτα...
και είναι κατανοητό, ελπίζω, ότι μια διοργάνωση συνεδρίου
δε μπορεί να στηριχτεί σε "διαθεσιμότητα, αν είμαι εκεί, ρωτήστε με".

προφανώς όλα τα παραπάνω τα λέω γενικά,
δεν έχω ιδία άποψη για τη συγκεκριμένη περίπτωση.

--
-- zvr --