Re: maintaining debian packages

Καλησπέρα.

Και εγώ έχω τους ίδιους χρονικούς περιορισμούς. Χοντρικά νομίζω ότι
μπορώ να αφιερώνω 1-3 ώρες την εβδομάδα. Θα με ενδιέφερε υπό την
προϋπόθεση της καθοδήγησης κάποιου, διότι δεν έχω ιδέα.

Επίσης, με ενδιαφέρει ο εξελληνισμός του debian καθώς και η συγγραφή
τεκμηρίωσης για χρήστες ηλικίας 50+. Μην παρεξηγηθώ, αλλά έχω
μεγάλο πρόβλημα με τους γονείς μου οι οποίοι είχαν συνηθίσει να
δουλεύουν σε windows με office και ενώ οι υπολογιστές πια τρέχουν
debian εξακολουθώ να ακούω παράπονα ότι δεν μπορούν να
χρησιμοποιήσουν αυτά που θα ήθελαν ή ότι έχουν προβλήματα με τα
αρχεία που τους στέλνουν άλλοι. Το target group είναι αρκετά μεγάλο
και από μόνο του μπορεί να υποχρεώνει υπολογιστές να μην κάνουν το
πέρασμα στο ελεύθερο λογισμικό. Ενώ υπάρχουν οδηγοί σκόρπιοι στο
δίκτυο, μήπως θα ήταν σκόπιμο να ξεκινήσουμε μία τέτοια προσπάθεια;

Ευχαριστώ,
Γιώργος