Re: Lista Ellinon Xriston Debian

When the date was Wednesday 13 May 2009, Kostis P. Ventrix wrote:

> Επιμένω (χωρίς φυσικά να έχει την οποιαδήποτε βαρύτητα η άποψη μου), στο
> οτι δεν μπορώ να δω πως θα ευνοηθούν οι χρήστες του Debian απο το να πάει
> το forum του σε μια υποκατηγορία στο forum του Hellug.

Δεν είναι rocket surgery, είναι πολύ απλό:

Αυτή τη στιγμή η κατηγορία Debian στο Forum του HELLUG έχει περισσότερους
ενεργούς χρήστες απ' αυτούς του Debian.gr. Αν αυτοί θέλουν να συμμετέχουν
στην "Ελληνική κοινότητα του Debian" θα πρέπει να φτιάξουν account ΚΑΙ στο
forum του Debian.gr. Αλλά επειδή ήδη έχουν έναν κύκλο γνωριμιών στο forum
του HELLUG, είναι πολύ πιθανό να μη θέλουν να σταματήσουν να συμμετέχουν
εκεί.

Με το να μη φτιαχτεί ένα ακόμη forum, τους βγάζεις από το δίλημμα και
κερδίζεις χρόνο γι αυτούς.

Επιπλέον, τα forum θέλουν moderators/admins. Αντί να έχεις δύο τέτοια group,
έχεις ένα: λιγότερος κόπος, καλύτερη δουλειά.

Τέλος, τα forum είναι software, θέλουν maintenance: λιγότερος χαμένος χρόνος
σε τετριμμένες δουλειές.

> Και ερωτώ: είναι μέσα στο πνεύμα συνεργασίας το να έχει κάθε ελληνική
> ομάδα διανομής και κάθε LUG το δικό του site, forum και wiki;

Όχι, αυτό είναι μέσα στο πνεύμα «μπορώ να κάνω κάτι που είναι μια από τα
ίδια και φέρει το όνομα μου και θα το κάνω». Αυτό το σκεπτικό δεν έχει
καμία οικονομία σκέψης και ενέργειας!

Από άποψη νέων υπηρεσιών για τους Έλληνες χρήστες Debian λοιπόν.

To site είναι χρήσιμο: είναι μια λίστα από pointers σε σημεία συγκέντρωσης
Ελλήνων χρηστών Debian και αντίστοιχων δράσεων.

Η λίστα είναι χρήσιμη: είναι ο προτεινόμενος (και από το Debian) τρόπος
επικοινωνίας των επιμέρους ομάδων.

To Forum δεν είναι απαραίτητο: υπάρχει ήδη Forum με αυτό το αντικείμενο, με
σεβαστή κίνηση.

Το Wiki δεν είναι απαραίτητο, υπάρχει ήδη αυτό:
http://wiki.debian.org/el/FrontPage

To planet είναι χρήσιμο: δίνει ένα σημείο αναφοράς για Έλληνες bloggers
χρήστες Debian.

Αυτό το θέμα είναι σκέτη κούραση και εν τέλει το ζουμί δεν είναι τίνος την
υποδομή χρησιμοποιείς, αλλά τι κάνεις με αυτή.

--
 Michael Iatrou