Re: Lista Ellinon Xriston Debian

> Oi xrhstes tou debian den 8a eunoh8oun perissotero, alla 8a eunoh8oun
oloi oi alloi se common topics, say kernel compiling, iptables,
> diktyaka, desktop pragmata kai oti allo mporei na einai ligo pio
>
> Btw, exw na shmeiwsw oti ta debian.de kai debian.fr, pou koitaksa, me
poly megalytero {user,devel}base, apla kanoun redirect ston mirror tou
debian.org.

Afou h logikh pou ethesa twn koinithtwn kai ths meta-koinotitas
den synista gia kapoioys epixeirima stamatw edw thn olh
syzhthsh. Den tha epektathw epishs kai sta peri koinothtas kai
user-group. Mallon to hellug tha prepei na metonomastei se
HELLCO (Hellenic Linux Community).

Allwste exw thn entypwsi oti h megalh pleiopsifia twn xrhstwn
toy Debian xreiazetai to diko ths shmeio anaforas kai epikoinwnias.
Diaforetika tha to eixe hdh ekfrasei ayto mesa apo to hellug.gr,
to ellak.gr klp.

As syzhthsoyme kallitera gia paradeigma to thema ths kwdikopoihshs ths
listas opou ontws yparxei problhma eidika gia osoys protimoyn to webmail.
Den einai mono to encoding tou web archive opou opws anaferei o
d.glynos pithanon na einai thema PERL. Gia to squirrelmail prepei na
paizei rolo to oti to ellhniko locale (des
/usr/share/squirrelmail/locale/el_GR) einai iso-8859-7 kai oxi utf-8.
Mporoun o Giwrgos o Kremmydas pou anaferetai mazi me ton Alexandro Velli
ws metafrastes na mas diafwtisoun perissotero ? Mhpws tha eprepe na
perasoyme thn metafrasi se utf-8?

meanwhile pardon my Greeklish

Anafores gia to Squirrelmail:

[1] statistics: http://l10n-stats.squirrelmail.org/SM-1_4_15/el_GR/index.php
[2] apospasma apo to squirrelmail.po:

"Language-Team: Greek <squirrelmail-i18n@lists.sourceforge.net>\n"

PS> Oson afora ta debian.fr kai debian.de as koitaxei kaneis sto
http://debian-community.org/planets/ gia tous planites kapoiwn
apo tis megales koinothtes tou Debian. Oi Galloi exoyn malista xehwrista
planets gia users kai developers

believed to be clean.