Re: kde 3.2.3

On Thursday 08 July 2004 14:36, you wrote:

> Hi!
> Ich würde dir empfehlen mal auf dem Server nachzusehen: es gibt keine
> Pakete mehr von kde.org für woody.
> MfG
> Christian

Hallo Christian,

Auszug aus ftp://ftp.kde.org/pub/kde/stable/3.2.3/Debian/README:

Debian 3.0 (woody) Packages:
This release is provided in binary form for Intel i386 (and compatible) .
IBM PowerPC and DEC Alpha builds are expected to arrive soon. The release file
of the package archive will be gpg signed as soon as all packages arrived.

Also sind sie sehr wohl für Woody. Allerdings sind noch nicht alle Pakete da.

Gruss
Klaus