Re: IP-Chains config

am  Fri, dem 12.09.2003, um 15:08:39 +0200 mailte Werner Mahr folgendes:

,----[  fwbuilder  ]
|  Firewall Builder consists of an object-oriented GUI and a set of policy
|  compilers for various firewall platforms. In Firewall Builder, firewall
|  policy is a set of rules, each rule consists of abstract objects which
|  represent real network objects and services (hosts, routers, firewalls,
|  networks, protocols). Firewall Builder helps the user maintain a
|  database of objects and allows policy editing using simple drag-and-drop
|  operations.
|  .
|  This is the GUI part of fwbuilder
`----

Wobei ich aber iptables & vim bevorzuge...

PS.: apt-cache search ipchain, liefert noch etwas mehr...

Andreas
--
Diese Message wurde erstellt mit freundlicher Unterstützung eines freilau-
fenden Pinguins aus artgerechter Freilandhaltung.   Er ist garantiert frei