Re: HTML5 dans midori

Bonjour,

En fait la doc dit ceci :
«Midori uses GStreamer for HTML5 audio and video support. Codecs,
which handle particular formats of audio or video, are provided by
GStreamer plugins which may need to be installed separately. Midori
may be built with GTK+2 or GTK+3 (visit about:version to check), which
correspond to GStreamer versions of 0.10 or 1.0 respectively.»

CF.
http://midori-browser.org/faqs

J'ai donc cru comprendre que je devais installer gstreamer0.10*
En fonction de ma version de GTK+  : 2.24.25

Pour la date de la vidéo, j'ai essayé sur youtube.

Tu as une idée ?