Re: debian desktop

Salut,

Sinon les ldlc sont sans UEFI et nues et de bonne qualité. J'ai vu aussi des MSI sans OS, donc je pense sans UEFI.

Amitiés,

Le 17/07/2015 22:59, andre_debian@numericable.fr a écrit :
On Friday 17 July 2015 20:09:50 suchod wrote:
i need a new desktop without os in order self install Debian-stable.
I am not able to go around EFI/UEFI. is there a desktop able to
install debian without bios problems ?
Thank you for help