Re: mouse + char major/minor

Seb <sebnewsletter@free.fr> wrote:

| Moi c'est un 2.6.10 mais ça ne devrait pas trop changer

| dans /usr/src/linux/Documentation/devices.txt
| /dev/smouse est major 10 / minor 8

| Pas de quoi

Merci, mais justement j'ai pas de /dev/smouse.
Ma souris est connecté au port (com1) ttyS0.
Tu diras peut-être crée en une, mais faut que ca pointe vers ttyS0,
non ?

mess-mate
--

Q:	How many elephants can you fit in a VW Bug?
A:	Four.  Two in the front, two in the back.

Q:	How can you tell if an elephant is in your refrigerator?
A:	There's a footprint in the mayo.

Q:	How can you tell if two elephants are in your refrigerator?
A:	There's two footprints in the mayo.

Q:	How can you tell if three elephants are in your refrigerator?
A:	The door won't shut.

Q:	How can you tell if four elephants are in your refrigerator?
A:	There's a VW Bug in your driveway.