Re: config pcmcia/wifi sur portable compaq r3000

Donc tu n'arrives pas a avoi d'adresse IP sur ath0 (ton inferface wifi) ?
que donne   dhclient ath0        ?

Julien

--
Julien,

http://maladrie.homelinux.org

"If you want to travel around the world and be invited to speak |
at a lot of different places, just write a Unix operating system."

(By Linus Torvalds)