Re: zsh [was Re: Arf la fatigue! ]

Thus spake Christian Marillat on Thu, Dec 13, 2001 at 02:02:24PM +0100:

> Il est long a démarrer a chaque nouvelle session parce qu'il construit le
> fichier ~/.zcompdump qui contient toute les complétions.

Et on ne peut pas cacher (au sens anglais) ce fichier pour les
sessions suivantes ?

--
It is said that the lonely eagle flies to the mountain peaks while the lowly
ant crawls the ground, but cannot the soul of the ant soar as high as the eagle?