http://debian.fi toiminnassa

Viime vuoden puolella debian.fi vapautui ja Kalle Kivimaa varasi sen
Debianin puolesta. Viime ja tällä viikolla olemme Kallen ja #debian-fi:n
ihmisten kanssa asentaneet Ikiwikin[1] ja domain toimii nyt wikinä[2]
suomalaisen Debian-yhteisön tarpeita palvelemaan. Sinne voi lisätä
suoraan suomenkielistä tai muuten Suomeen liittyvää materiaalia tai
lisätä linkin muualla olevaan materiaaliin.

En tiedä, tarvitseeko sisältöä sen tarkemmin koordinoida. Tehkää
parannuksia oman päänne mukaan, ratkotaan mahdolliset ongelmat jos niitä
tulee.

Mahdollisista ongelmista wikin teknisen toimivuuden suhteen voi
raportoida minulle meilitse[3].

Ulkonäkö on karu, mutta sitä voi muokata, joko tekemällä CSS-tiedoston
ja lähettämällä sen minulle[3] tai tarvittaessa muokkaamalla Ikiwikin
template-tiedostoja ja lähettämällä ne minulle. Tarvittaessa pistän tuon
wikin sisältöä hallitsevan git-puun näkyviin (vaan ei suoraan
muokattavaksi), mutta koska en vielä tiedä mikä on siihen paras tapa, en
tehnyt sitä vielä.

[1] http://ikiwiki.info
[2] http://debian.fi
[3] mailto:liw@liw.fi