Re: Suomen Debian etenee

Lars Wirzenius kirjoitti:
> Oma aikani menee muihin asioihin Debianin sisällä, eikä minusta ole nyt
> tulisieluksi minkään osa-alueen sisällä, valitan.

Itse pidän tärkeimpänä edelleen sitä suomalaista Debian-rahastoa, ja sen
takia tähän itsekin ryhdyin.  Toivoin kykeneväni vetämään tätä projektia
kuten kesällä lupailin, mutta nyt ei energiat ole riittäneet yhtään
tämän kanssa tappelemiseen (välillä on ollut niinkin hankalasti, ettei
ole varsinaiselle Debian-työlleni aikaa eikä energiaa löytynyt).
Toisaalta tuli välillä sellainen olo, ettei tätä osapuolta Suomen
Debianista pitänyt kukaan muu oikein kovin tärkeänä.

Vähän harmittaa, että näin kävi, koska edelleen pidän ajatusta
toteuttamisen arvoisena.  Toisaalta - ehkä olen sittenkin siinä väärässä?