Re: Suomen Debian etenee

On Tue, Feb 21, 2006 at 03:52:06PM +0200, Jukka Neppius wrote:

> Ymmärtääkseni ei ole ollut tarkoitus sulkea käyttäjiä pois.

Ehkä lähdin vähän liian ärhäkkäästi liikkeelle, sori siitä. Aika
samoilla linjoilla olen tuon Timon kanssa, mitä haluaisin Suomen
Debianin olevan. Tuntuu vähän siltä, että muilla jakeluilla on asiat
paremmin hoidossa (vertaa vaikka ubuntu ja http://www.ubuntu-fi.org) ja
toivoisin, että Suomen Debian -yhteisö pystyisi organisoitumaan
tehokkaammin.

Petteri