fetchyahoo

Iltaa Kaikille :)

Olen tuota fetcyahoo ohjelmaa tai skriptiä käyttänyt tyytyväisenä,
sillä saa haettua postit ssl:n kera, kun yahoon webmail tukee ssl
ja yahoon pop3 taas ei.
Tilannehan on käsittääkseni suunnilleen sama kotimaisen inetin
osalta, webmail tukee ssl ja pop3 ei.
Niin saiskohan tuon fetcyahoon toimimaan myös inetin webmailin
kanssa? Ja jos saa, niin mitenköhän tulisi toimia?
Fetchyahoorc ei sisällä asetusta serveristä.
Eli silloinko pitää muokata sitä itse ohjelman koodia?

--
t.Tuija
 19:18:01 up  5:12,  1 user,  load average: 0.06, 0.16, 0.15