Re: sid meni sekaisin

Martin-Éric Racine kirjoitti viestissään (lähetysaika torstai, 15. huhtikuuta
2004 14:28):

> Newbien EI edes kannattaa käyttää Sidia, experimentalista puhumattakaan!

Ehkäpä ei, mutta kun olen kaksi vuotta yrittänyt itseopetella Linuxia
käyttämään, olen huomannut hyväksi tämän 'rikkomisen'/korjaamisen :-)
Aina kun on onnistunut jotakin korjaamaan, olen yleensä oppinutkin jotain.
Varsinkin jos olen muistanut dokumentoida ne korjausvaiheet :-)

Olen myös Sidin kanssa pärjännyt aika hyvin, kunhan on ollut ns. 'puhdas'
asennus, että sources.list osoittaa vaan unstableen.
Muutenkin Sid "epävakaus" on mielestäni suuresti liioiteltu, yhtä vakaalta
tämä vaikuttaa kuin muiden distrojen ns. 'vakaat' versiot :-)
Sid on muutenkin mieluinen kun softa on uudempaa ja pakettien lukumääräkin
melkoinen :-)

t.Tuija