Debian-käännöksistä

Hei,

Olen käännellyt noita Debian-kuvauksia suomeksi, ja
nyt minulla olisi kysymys.

Silloin tällöin saan käännettäväksi kuvauksen, jota
joku on jo kääntänyt.  Ilmeisesti bugeja ei ole suljettu
ajoissa ja systeemi lähettää sen automaattisesti uudelleen.

No, olen stilisoinut tekstin ja pistänyt uudelleen serverille.

Kuittauksessa systeemi muistuttaa aukiolevista bugeista
ja kehottaa sulkemaan ne.  Kuitenkin jos yritän tehdä niin,
systeemi kertoo etten saa tehdä sitä koska en ole kääntäjä
enkä bugin raportoinut henkilö.

Onko tämä ongelma?  Jatkaako tällainen teksti loputtomasti
pallottelua kääntäjille?  Onko joku keino sulkea tällainen bugi?
Kuinka saan selville kaikki käännöksiini liittyvät bugiraportit,
jotka minun pitäisi sulkea?  Voiko tämä olla joku DDTC:n
ongelma - käytän sitä?

	/etu

--
Esa Turtiainen