Re: mistä osoitteet apt:lle

On Thu, Nov 21, 2002 at 12:15:34PM +0200, Tuija wrote:
> Hei,
>
> Olen yrittänyt selata Debianin sivuja,

> Ja onko syytä ottaa ne cd:t pois sieltä,
> ettei turhaan hae cd:ltä?
> Terveisin
> Tuija

Jos sinulla on haluamiasi ohjelmapaketteja CD:llä, ja jaksaa niitä
romppuja asettaa pesään kun ohjelma pyytää, toki kannattaa käyttää
niitä. Jollei ole käytössä vallan julmetun nopea verkkoyhteys, tulee
rompulta kertaluokkaa nopeampaa tahtia ne ohjelma-asennukset.

Muussa tapauksessa rivit voi poistaa, joko kommentoimalla ne pois
risuaitamerkkillä # rivin alussa, tai poistamalla rivin
kokonaan. CD-rivit saa halutessaan tehtyä uudestaan komennolla
  apt-cdrom

--
Tapio Lehtonen
Tapio.Lehtonen@IKI.FI