Re: X-error

Tuija <tuijan@reppu.net> writes:

> Iltaa Kaikille :-)
>
> Olen juuttunut tekstitilaan Radeonin kanssa,
> vaikka luulin saaneeni uudemman x4.2 asennettua :-(

Tietenkään se ei auttanut kun ei vika ei siinä ollut.

> Kun ajan xf86configin, niin kaikkien asetusten pitäisi
> olla ok, oikea korttikin löytyy. Mutta kun sanon startx, niin vilkkuu vähän
> ja kertoo: No screens found?
> Mistäköhän voisi olla kyse?

Näiden tietojen perusteella veikkaan, että xfconfic:ssa on vikaa.

Lähetän toimivan koneesta jossa lspci sanoo:

01:00.0 VGA compatible controller: ATI Technologies Inc Radeon VE QY
(prog-if 00 [VGA])
Subsystem: ATI Technologies Inc Radeon 7000/Radeon VE

- Jukka