Re: äänetön

On Mon, Nov 11, 2002 at 10:10:57AM +0200, Martin-Éric Racine wrote:

> Hallo?! PAM-moduulilla määrätään oikeudet vasta silloin kun ollan ihan konsoolissa.

Tää alkaa olemaan hieman rasittavaa. lueppa se mun antama viesti
loppuun asti?

kun käyttäjä on kerran saanut jonkun ryhmän oikeudet, pystyy hän saamaan
ne milloin vain halutessaan.

/etc/security/group.conf :n kommenteissa on sama asia myöskin kerrottu.

--
Riku Voipio  	       |    riku.voipio@iki.fi         |
kirkkonummentie 33     |    +358 40 8476974          --+--