Postin lajittelua (procmail)

Ei varsinaista avunpyyntöä, lähinnä kerron omasta ratkaisustani.
Huomasin että tällä listalla ei ole X-Loop eikä List-Post otsakkeita
sähköpostissa. Joten näppärä listapostin lajitteluni .procmailrc:ssä ei
toiminut. Laitoinpa tuon List-unsubscribe otsakkeen varaan sitten ...

Tämä sääntö toimii siis tyypillisten listaviestien headereitten (otsakkeiden)
varassa, itse en aivan täysin niitä ymmärrä, olen vain kaapannut nuo vinkit
debian-user postituslistalta (jossa mulla on vielä lisää lajittelua)

MAILDIR=$HOME/Mail

:0:

:0:

:0:

eli postit menevät kotihakemistossani Mail hakemistoon, ja kaikki lajitellut
listat alkavat 0.<listanimi>
$MAILDIR/$MATCH
käy aivan hyvin, minä vain halusin jotenkin varmistaa että hakemistot
ilmaantuvat alkupäähän listaa Mutt:issa. Sen lisäksi tiedän että ne ovat
"automaagisesti" lajiteltuja posteja.

Lisäksi olen tehnyt mielestäni kohtuu toimivan roskapostifiltterin ihan
vain razor:in varaan - kun spamassassin alkoi sekoilemaan.

--
   o--[=====-- Jarkko Niemi - jin@sci.fi - http://www.sci.fi/~jin --=====]--o
                      Take my advice, I don't use it anyway