Re: vielä gprs ja debian

On Tue, 10 Dec 2002, Antti-Juhani Kaijanaho wrote:

> Mä kävin kirjoittamassa sen jälkikäteen /etc/chatscripts/gprs-tiedostoon
> (gprs on tässä se nimi, jonka annoin pppconfigille tuolle yhteydelle).

Tuo näyttäisi olevan oikeasti ainut toimiva vaihtoehto kun pppconfig on
kuitenkin liian buginen noiden lainausmerkkien käsittelyn osalta, esim:

Muutenkin noita lainausmerkkejä, välejä, risuaitoja jne käsitellään
edelleenkin vähän kaikissa skripteissä aivan miten sattuu... ja käyttäjät
siirtyvät ilomielin rtfm:stä rtfc:hen... pre-emptiivisesti ennen ongelmia.
Tai no ainakin se osa käyttäjistä joka olettaa että kaikki mikä voi mennä
pieleen, menee pieleen, jne :-)