Re: X-error

On Tue, Nov 19, 2002 at 09:39:29AM +0200, Tuija wrote:
> Kiitos Tiedostosta :-)
>
> Mulla on nyt varmaan jokin vasta-alkajan virhe,
> kun se antaa kokoajan:
> "Assigning device section with no busID to
> primary device
> [EE] No devices detected
> Fatal server error: no screens found

Käsittääkseni tuo no screens found -virhe johtuu /etc/X11/XF86config-4
-tiedostosta, josta X ei löydä semmoista screen section -osaa jota se
voisi käyttää. Tiedostoa voi yrittää käsin korjailla, tai muodostaa se
uudestaan jollain muulla configuraatio-ohjelmalla. Minulla on XFree
4.1, jossa on xf86cfg ja xf86config, mahdollisesti 4.2:ssa tulee
jotain muitakin?

--
Tapio Lehtonen
Tapio.Lehtonen@IKI.FI