Re: äänetön

ma, 11-11-2002 kello 14:23, Martin-Éric Racine kirjoitti:
> Samat sanat.  Toi BOFH-asenne arsyttää.  Ratkaisu onkin yksinkerttainen:  älä
> yhdistä koneesi nettiin, etkä antaa muille käyttötunnuksia koneeseesi, kiitos.

Herranjestas. Eikö tietoturva-asioista voi keskustella ilman että joku
alkaa aukomaan päätään jostain BOFH-asenteesta? Typerää.

Minusta ainakin Rikun pointti pam_groupin ongelmista oli sangen
mielenkiintoinen. Vielä mielenkiintoisempaa olisi kuulla siihen
ratkaisu...

Mielestäni itse ongelmakin on sangen todellinen, etenkin monen käyttäjän
ympäristössä, jossa on yhteiskäytössä olevia koneita. Koneen käyttäjän
pitäisi pystyä käyttämään mm. äänikorttia, mutta ei silti ole suotavaa
että kuka tahansa pystyisi kuuntelemaan vaikkapa koneen ääressä käytyjä
puhelinkeskusteluja.

Parhain terveisin,

  Mika

--