Re: grub.conf

> En ole varma kirjoitanko oikeaan osoitteeseen, yritän debianin suomalaiselle
> postilistalle, jos olen väärässä paikassa, niin pahoittelen jo etukäteen :-)
Kas minä olen tälläiselläkin listalla :-)
Täällä on aikas hiljaista ...

> Olen vasta-alkaja niin tietokoneen käytössä, oma kone ollut kaksi vuotta,
> kuin varsinkin Linuxin käytössä 6kk:n kokemus.
ok ...

> Asensin Debian 3.0 dev/hdb.lle, boot on dev/hdb1 root on dev/hdb2 reiserfs
> 2.4.18-bf2.4, käynnistän toistaiseksi boottikorpulla.
> Dev/hdalla on red hat 7.3, jonka grub.conffiin pitäisi lisätä tieto
> Debianista, osaako kukaan kertoa mitä sinne pitäisi kirjoittaa?

Auh, en osaakkan neuvoa sinua tuossa, muistan vain kun koulussa pistin
Debianin koulun RedHattien rinnalle ja tarvitsin juuri samaa tietoa.

Silloin sain apua IRC:istä
kanava #linuxfin on laadukkain apupaikka, siellä on guruja, eikä juuri turhaan
pulista.

Hätätapauksessa sitten käy #linux.fi - jossa tuntuu teinejä pulisevan
enemmänkin.

--
   o--[=====-- Jarkko Niemi - jin@sci.fi - http://www.sci.fi/~jin --=====]--o
                           Hacking is a "Good Thing!"