Re: Thunderbird 102 & {Cal,Card}DAV

Op 01-10-2022 om 18:44 schreef Paul van der Vlis:
Hoi Geert en anderen,

Op 30-09-2022 om 12:57 schreef Geert Stappers:

Zou ik dat moeten lezen als:
   Zorg dat er discovery service is die vertelt waar de Ca{l,rd}DAV
   server staat en dan hoef je die in TB niet meer te configuren.
??

Nee. Je setup wordt er wat gemakkelijker van.

Eigenlijk bedoel ik dus "ja". Maar het gaat ook prima met de hand.

Tot de vorige versie werkte autoconfiguratie nog niet bij carddav en caldav. Misschien nu wel.

Ik heb wel scripts die werken met IMAP, POP, SMTP etc. voor Mozilla.

Er zijn 3 van dit soort autoconfiguratie dingen die van belang zijn, namelijk die van Mozilla, die van Apple, en die van Microsoft. Onderling niet compatibel. Ik kwam laatst iets tegen wat alle drie ondersteunde.

https://vandervlis.nl/