Re: Thunderbird 102

Op 29-09-2022 om 22:28 schreef Richard Lucassen:
On Thu, 29 Sep 2022 21:09:16 +0200
Paul van der Vlis <paul@vandervlis.nl> wrote:

Ik ben over op Thunderbird versie 102, die zit bij de security
updates. Tot nu toe bevalt hij me wel.

Ik had wel wat problemen met de nieuwsgroepen support. Eerst was de
nieuwsserver verdwenen. Na afsluiten en opstarten van Thunderbird was
hij er weer, maar hij vroeg wel opnieuw naar username en wachtwoord.

Het adresboek is herschreven en staat nu eindelijk in een tab.

Ik ben niet ontevreden tot nu toe!

Ook cardav en caldav is nu beter geregeld :)

Wat ervaar je als verbeterd? Voor mij werkte het ook goed in de vorige versie.

https://vandervlis.nl/