Re: Initialisatie van draadloze netwerkkaarten is onstabiel

On Sun, May 22, 2022 at 07:48:41AM +0200, Martijn van de Streek wrote:

> Deze melding krijgt iedereen die een wifikaart van Intel heeft, op
> kernels ouder dan 5.9 (en om onduidelijke redenenook op de 5.10-kernel
> in Debian Bullseye).
>
> Dit stukje firmware is alleen nodig voor het team dat de driver
> schrijft/debugt en kan met een module-parameter uitgezet worden.
>
> Zie ook: https://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=966218
>
> -Martijn

Dat zijn de betere berichten. (Ja, dat is een compliment.)

Bij nader inzien had ik aan mijn eerdere bericht

  Wat heb je met die  "failed to load" gedaan?

moeten toevoegen. Mijn boodschap in het eerdere bericht was vooral

  Ik heb je bericht gezien, ook de gefilterde kernel log.  Meer kan ik
  niet voor je doen.

Silence is hard to parse