Re: Thunderbird importeren

De gebruiker die Thunderbird opstart is vm01

vm01@debian:~/.thunderbird/6x3rus8f.default-default-1$ ls -ld
drwxr-xr-x 8 vm01 vm01 4096 27 apr 21:48 .
vm01@debian:~/.thunderbird/6x3rus8f.default-default-1$

Er lijkt mij hier geen probleem, toch ziet Thunderbird het niet.

Han

Verzonden met ProtonMail beveiligde e-mail.