Re: laptop start niet meer op na suspend

richard lucassen schreef op zo 05-12-2021 om 16:00 [+0100]:
> [...]

Ik moet daar helaas op terugkomen: het wordt na

   echo mem > /sys/power/state

niet meer wakker... :-(

> Misschien dat gebruiken als suspend/hibernate als workaround.
> Overigens
> is dit het hibernate commando:
>
> echo disk > /sys/power/state

Het vreemde is dat ongeveer 15 seconden na invoeren van echo disk >
/sys/power/state de laptop spontaan weer wakker wordt met in de
terminal de volgende foutmelding:

   bash: echo: schrijffout: Geen ruimte meer over op apparaat

Vreemd...