Re: Microsoft teams in browser

Hoi Paul,

Ja, ervaring hier. Zowel met de linux (beta) teams app, als met de browser (chrome) versie. Beide werken gewoon goed.

Moet zeggen dat microsoft met teams best iets goeds neergezet heeft. Het was een jaar geleden onvergelijkbaar met de alternatieven, maar inmiddels (enorm snelle ontwikkeling) is het een prima werkbaar stuk software.

Ik hoop nog wel op firefox compatibility.

MJ