Re: vanilla kernel Debian package

On Wed, Apr 21, 2021 at 09:53:06PM +0200, Koen Wybo wrote:

> Misschien heb je iets aan het "Debian Administrator's Handbook":
> https://debian-handbook.info/browse/stable/sect.kernel-compilation.html

Richard, jij schrijft "download", de documentatie zegt "install".

Vertel ons a.u.b. meer over jouw "download".

Oh, dat is niet wat je zou verwachten.
En omdat het er toch is, vermoed ik dat het wel bewuste keuze is,
dat er een beter "make target" is. Nee, bij mijn parate kennis
zit ook niet welke "target" het wel zou moeten zijn. Ik zou gewoon
`make`, dan wel `make VAR1=waarde VAR2=ookeenwaarde`, proberen.

Ik heb er al tijden geen reden meer voor gehad. Ik ben benieuwd
wat ik mis.   :-)

Silence is hard to parse