Re: Nieuwste versie tcl, sqlite en DB Browser

Paul van der Vlis <paul@vandervlis.nl> writes:

> De bedoeling is inderdaad dat je zaken eerst in testing ziet te krijgen.

Heb daar reeds een balletje over opgegooid.

> Maar het is me niet helemaal duidelijk wat je probleem is, is dat SQLite
> of sqlitebrowser?  In testing zitten van beide steeds de nieuwste
> versies!

Ik heb (nog) niet naar SQLite en sqlitebrowser gekeken. Het gaat me in
eerste instantie om tcl. En testing heeft net als Buster versie 8.6.9
i.p.v. 8.6.10 van tcl.
(Daarnaast heeft tcl 8.6.10 eigenlijk een net te oude versie van
SQLite ingebakken. 8.6.9 heeft 3.27.2 en 8.6.10 heeft 3.30.1 en ik ben
geïnteresseerd in 3.31.0 of hoger.)

> Bedenk dat er naast het pakket sqlite ook een pakket sqlite3 is.

Als ik het over SQLite heb, dan bedoel ik sqlite3.

--
Cecil Westerhof
Senior Software Engineer