Re: Wetransfer of alternatief om bestanden via terminal te versturen.

On Sun, May 10, 2020 at 08:37:30PM +0200, Koen Wybo wrote:
> Dag iedereen,
>

> Er zijn verschillende online diensten zoals wetransfer.com die je toelaten
> om bestanden met elkaar te delen. Op de website moet je vervolgens je
> emailadres, ontvanger-email invullen en vervolgens het bestand selecteren.
> Mijn vraag is: hoe kun je dit automatiseren zodat alles vanuit terminal kan
> ingevoerd worden en in een script kan geplaatst worden.
>
> Dit hoeft niet noodzakelijk met wetransfer te zijn, het kan gerust ook met
> een andere gratis dienst.
>
> Ik heb reeds het pythonprogramma we-transfer uitgeprobeerd zonder succes.

> [...]

Ik las in de vraag "wget, maar dan de andere kant op"

En verhip.

<screenshot>
$ apt search wput
Bezig met sorteren... Klaar
Volledige tekst doorzoeken... Klaar
wput/stable 0.6.2+git20130413-8 amd64
  tiny wget-like ftp-client for uploading files
</screenshot>

Er is ook fiche      8^)

Silence is hard to parse