Re: /bin/sh naar bash i.p.v. dash linken

Ik had helemaal niet gereageerd. :'-(

> ln -sf /bin/bash /bin/sh

Dat kan niet na een upgrade terug worden gezet door Debian?

> zou ik zeggen, Na installatie dan. Maar verwijs in je eigen scripts
> gewoon naar /bin/bash als je bash wilt, dan ben je niet meer
> afhankelijk van het feit van hoe de /bin/sh staat.

Ik gebruik in mijn (bash) scripts altijd (dat is meer portable):
    #!/usr/bin/env bash

Zelf heb ik het probleem dus ook niet. Liep er tegenaan in een andere
groep waar iemand er over 'klaagde'.

--
Cecil Westerhof
Senior Software Engineer