Apt geeft rare foutmelding

Hoi,

Ik zie dat bug 909000 gerepareerd zou zijn. Nu wou ik proberen Enigmail
te installeren uit Stretch, maar ik krijg deze melding:
--------
De volgende pakketten hebben niet-voldane vereisten:
 enigmail : Vereisten: thunderbird (>= 1:52.0) maar het zal niet
geïnstalleerd worden of
                       icedove (>= 1:52.0)
E: Kan problemen niet verhelpen, u houdt defecte pakketten vast.
--------

Ik heb Thunderbird 1:60.2.1-2~deb9u1 geïnstalleerd, dat is toch groter
of gelijk aan 1:52.0 ?  Wat is dit dan voor een rare melding?

( Ondertussen lijkt het er op dat deze bug nog niet gerepareerd is, maar
dat is weer een ander probleem. De echte reparatie komt geloof ik in de
volgende punt-release (Debian 9.6), en zit nu in proposed-updates. )