Re: NodeJS installeren

On 23/10/18 15:41, Cecil Westerhof wrote:
> Ik wil NodeJS installeren. Dat zit niet in de repositories van Debian.
> Hoe kan ik dat het beste installeren?
>
> Met zoeken kwam ik o.a. tegen:
>     https://linuxconfig.org/how-to-install-nodejs-on-debian-9-stretch-linux
>
> Maar je weet nooit hoe betrouwbaar de uitkomst van een zoekactie is.

Weet niet waar je NodeJS voor gaat gebruiken en mogelijk is het niet
volgens de netiquette om jouw O.P. te 'kapen' maar afgelopen zomer naar
een presentatie [3] geweest van NodeRED [1] op FROSCON [2].

Was er van onder de indruk en mocht je het daar niet voor gebruiken dan
beschouw deze email maar als niet verstuurt.

[1] https://nodered.org/

[2] https://programm.froscon.de/2018/events/2209.html

[3]
https://koeln.ftp.media.ccc.de//events/froscon/2018/webm-hd/froscon2018-2209-deu-Node-Red_webm-hd.webm