Re: Npostart en Chromium

Op 17-09-18 om 18:03 schreef Frans van Berckel:
Hoi Paul,

On Mon, 2018-09-17 at 16:51 +0200, Paul van der Vlis wrote:

Wat me opvalt is dat chromium-widevine in contrib zit terwijl
libwidevinecdm.so volgens mij closed source is. Misschien is het
code die de .so indien nodig kan downloaden. Maar ik krijg geen
vraag.

Helpt latest-widevine.sh for the time being? ...

https://gist.github.com/ruario/3c873d43eb20553d5014bd4d29fe37f1

Of lees, lang verhaal, kort. Zit hierin? ...

https://dl.google.com/widevine-cdm/1.4.9.1088-linux-x64.zip
Ik wou onderzoeken wat de normale manier onder Debian is, maar dat heb ik nog niet gevonden.

Een snelle oplossing "for the time being" ik niet nodig, in Firefox werkt het. Maar het is altijd prettig een alternatief te hebben.