Re: Npostart werkt niet meer (site met DRM)

Firefox
Hamburgerknop
Add-Ons
Selecteer links de plug-ins
klik op de link Meer van de plug-in: Widevine Content Decryption Module
Een scherm opent zich met nadere info.
Daar staat laatst bijgewerkt. Bij mij staat daar de datum van 7
september 2018

Overigens heb ik dezelfde problemen als jij met NPOstart