Re: Inloggen op Active directory

Hallo Bas,

Zelf gebruik ik authenticatie tegen een AD i.c.m. de sssd deamon. Zoals reeds al aangegeven heb je kerberos nodig, en zorg ook dat je klok goed wordt gesynchroniseerd.

Zie deze pagina op de debian wiki; hier staat het m.i. goed beschreven hoe je het aan de gang krijgt

https://wiki.debian.org/AuthenticatingLinuxWithActiveDirectorySssd

Groeten,

René